Noe som er trist..

Vel, jeg er ikke helt ved mine fulle fem idag. Har tilbragt dagen med å se prikker som ikke eksisterer, alternativt sove. Ikke spesielt givende. Og jeg som hater å være syk! (Det er derfor jeg aldri er det..)

Men det er ikke egentlig det som er trist. Sykdom er greit, sykdom går over..
Verre er det da med Sara.
Sara var en katt. Faktisk bare en kattunge.
Hun rakk aldri å bli mer enn tre og en halv måned før hun ble påkjørt og døde idag.

Nå var hun ikke min katt. Jeg sitter heldigvis med min Chess krøllet sammen ved siden av meg. Sara hadde jeg bare møtt et par ganger. Hun tilhørte min tante og onkel og mine kusiner. (Hvis man da kan si at en katt tilhører noen..)

Allikevel blør mitt store kattehjerte (den delen som ikke er sort..) over å høre at hun døde så tidlig! Hun var en utrolig søt og livsglad liten pus, og hun fortjerner en post. Egentlig fortjente hun mye mer, men det er dessverre for sent nå..

Comments

Popular posts from this blog

Ikke en sånn som får en lykkelig slutt?

2020 - året det var så mye tid til å lese

Men så må vi ikke glemme bjørnen...