Verdens mest flåsete kåring

Forbes Magazine kårer "verdens" mektigste kjendis, også kjent som USAs mest omtalte/mesttjenende person. for jeg kan ikke se hvilken makt Oprah Winfrey har over meg. Ei heller Mel Gibson eller Tiger Woods. Mulig kåringen er riktig hvis man hadde kalt den USA's mektigste kjendig, men jeg kan fremdeles ikke forstå hvilken makt for eksempel Mel Gibson skulle ha over folk.
Shaquille O'Neal (nummer 5 på lista) har jeg ikke engang hørt om. Hvordan kan denne personen da være en av "verdens" mektigste?
Lista inneholder stort sett 80% amerikanere, noen få europeere (hvorav over halvparten er engelskmenn), og en stakkars brasilianer.
Så hva kan dette være annet enn nok en runde tull og tøys fra verdens mektigste land? Jeg ser ihvertfall ikke en eneste virkelig mektig person på denne lista..

Comments

Popular posts from this blog

Ikke en sånn som får en lykkelig slutt?

2020 - året det var så mye tid til å lese

Men så må vi ikke glemme bjørnen...