Fluktrute

Trapp Posted by Hello


Det var fantastisk mye jobb for å publisere et bilde, men jeg har lært det, og regner med at jeg har blitt litt klokere. Regner med at klokere alltid er en bra ting.

Ville forsøke meg med dette, fordi dette kanskje er trappen som på utrolig kort tid gikk fra å være trappen jeg virkelig hatet (etter å ha gått opp 258 trinn), til å bli trappen som var verdt bildet.

En gammel, middelaldersk fluktrute, man kan ikke mislike slikt.
Kanskje det er vinkelen på bildet som blir det beste. I minne om trappegangen, og fordi jeg nå er så sliten etter en alt for lang arbeidsdag, må jeg bare si at fra ståstedet i dette bildet, er det kun en vei - oppover ;-)

Comments

Popular posts from this blog

Ikke en sånn som får en lykkelig slutt?

2020 - året det var så mye tid til å lese

Men så må vi ikke glemme bjørnen...