Chess


Jeg for søker meg med å poste fjorårets suksess, katten min Chess. (Populært kalt Ludo, eller bare rett og slett Felis Ludens ;-) ) Han var så redd for rakettene igår, at han fortjener en plass i solen (eller på nettet om du vil) idag.
Dette er et bilde tatt med mobilen, og derfor av variabel kvalitet. Jeg får komme sterkere tilbake etterhvert med ordentlige bilder, men jeg vil jo så gjerne vise han fram :-)

Ellers bare en liten ting; i lys av filmkritikken min, synes jeg det var moro å ta en titt på bbc.

;-)

Comments

Anonymous said…
Hallå snuppa, har akkurat entret hovedstaden, og leiligheten holder 10 grader. Vi digger det likevell, 21 dager i strekk med slekninger kan ta på noen og enhver. :) Chess er som alltid nydelig, og sidene dine skal granskes. Morsomt at du blogger deg ut! see ya og stavenene dine!

Popular posts from this blog

Ikke en sånn som får en lykkelig slutt?

2020 - året det var så mye tid til å lese

Men så må vi ikke glemme bjørnen...